- целта и задачите на наставниот предмет во целина и најважните теметски области кои треба да се претстават барем во три нивоа како би биле поприлагодливи за учениците, нивните различни интересирања и интелектуални можности;
- методологија на науката која служи како подлога на наставниот предмет и научното транспортирање во наставниот метод;
- најприменетите наставни методи за наставата по соодветниот предмет со неопходна аргументација;
модели за користење на поедини наставни методи на егземпларните содржини кои можат да послужат како пример за употреба на тие методи за аналогна наставна материја;
- психолошки основи на наставата - се зема во предвид нивото на училиштето, разновидноста на градивото, можноста за позитивна мотивација;
- избор и распоред на наставна материја, користење на различни локации за реализација;
- специфични прашања за обработка на наставна материја (наведување на темите, содржините за кои што не е доволно користењето на методи и постапки и давање на неопходни насоки за обработка);
- различни облици за комуникација во наставата, со оглед на содржините и предвидените типови на наставни часови (наставна работа);
- можности за примена на различни дидактички системи на настава - хеуристичка, егземпларна, менторска, проблемска, програмирана, индивидуализирана, групна, партнерска, тимска - земајќи ги во предвид специфичностите на содржината (треба да се наведат неколку модели);
- практикување на различни облици на настава (фронтална, групна, работа во парови, индивидуална работа) во зависност од видот на содржините и поставените задачи;
- користење на наставни средства и модерна образовно-информациона технологија (ИКТ) во реализација на градивото на соодветниот наставен предмет;
- корелација на наставната материја со градиво од други наставни предмети (наведувајки ги темите кои треба да се поврзуваат со материјата од другите предмети, кои и како);
- карактеристики на вреднувањето на работата и успехот на учениците во соодветниот предмет поагајќи од специфичностите на градивото и местото на тој предмет во наставниот план;
- посебно градиво за работа со надарени ученици;
No comments:
Post a Comment